«سیمرغ» گردشگری هم پرواز کرد + فیلمبعد از جشنواره های هنری تئاتر و فیلم، گردشگری هم دست به دامن «سیمرغ» شد. - بعد از جشنواره های هنری تئاتر و فیلم، گردشگری هم دست به دامن سیمرغ شد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برند گردشگری ایران با نماد تصویری سیمرغ و شعار ایران باشکوه (IRAN Majestic) همزمان با افتتاح سیزدهمین نمایشگاه گردشگری ایران توسط وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رونمایی شد. هویت بصری برند گردشگری، سیمرغی به رنگ آبی است که به گفته علی اصغر مونسان _ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی _ هویت دینی و ملی ایران را به تصویر می کشد و تمام ویژگی های مثبت مردم ایران را منتقل می کند و منحصر به فرد و متعلق به ایران است و نمونه آن در کشورهای دیگر دیده نمی شود. او همچنین گفت: سیمرغ ویژگی های زیادی دارد که شاعران و نویسندگان ایرانی زیاد به موضوع آن پرداخته اند. مونسان این سیمرغ را کامل ترین لوگو برای گردشگری ایران دانست و افزود: فرم این پرنده اساطیری درحال پرواز نشانه اوج گرفتن گردشگری ایران است. وی با اشاره به شعار انتخاب شده در کنار برند گردشگری ایران، اظهار کرد: درباره انتخاب سیمرغ به عنوان هویت بصری برند گردشگری صد درصد وفاق وجود داشت اما درباره شعار بحث و حرف هایی شد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |