مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 12:452020-02-12فرهنگي

«سیمرغ» گردشگری هم پرواز کرد + فیلم


بعد از جشنواره های هنری تئاتر و فیلم، گردشگری هم دست به دامن «سیمرغ» شد.

  - بعد از جشنواره های هنری تئاتر و فیلم، گردشگری هم دست به دامن سیمرغ شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برند گردشگری ایران با نماد تصویری سیمرغ و شعار ایران باشکوه (IRAN Majestic) همزمان با افتتاح سیزدهمین نمایشگاه گردشگری ایران توسط وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رونمایی شد.

هویت بصری برند گردشگری، سیمرغی به رنگ آبی است که به گفته علی اصغر مونسان _ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی _ هویت دینی و ملی ایران را به تصویر می کشد و تمام ویژگی های مثبت مردم ایران را منتقل می کند و منحصر به فرد و متعلق به ایران است و نمونه آن در کشورهای دیگر دیده نمی شود.

او همچنین گفت: سیمرغ ویژگی های زیادی دارد که شاعران و نویسندگان ایرانی زیاد به موضوع آن پرداخته اند.

مونسان این سیمرغ را کامل ترین لوگو برای گردشگری ایران دانست و افزود: فرم این پرنده اساطیری درحال پرواز نشانه اوج گرفتن گردشگری ایران است.

وی با اشاره به شعار انتخاب شده در کنار برند گردشگری ایران، اظهار کرد: درباره انتخاب سیمرغ به عنوان هویت بصری برند گردشگری صد درصد وفاق وجود داشت اما درباره شعار بحث و حرف هایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سیمرغ» گردشگری هم پرواز کرد + فیلم

«سیمرغ» گردشگری هم پرواز کرد + فیلم