مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 14:102020-02-12ورزشي

نتایج کامل هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا و جدول رده بندی هشت گروه


هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در حالی امروز به پایان رسید که علاوه بر موفقیت نمایندگان عربستان، تیم های ژاپنی هم شکستی را متحمل نشدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته نخست مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که از روز دوشنبه آغاز شده بود، با انجام بازی های شرق آسیا امروز چهارشنبه به پایان رسید.

در این هفته، حاصل عمل نمایندگان ایران تساوی استقلال، برد سپاهان و باخت شهرخودرو و پرسپولیس بود.

در شرق آسیا به خاطر شروع ویروس کرونا، تیم های چینی در سه هفته نخست با حریفانشان بازی ندارند و مسابقات چهار گروه شرق آسیا ناقص برگزار می شود.

تیم های ژاپنی این هفته شکستی را متحمل نشدند و تیم ویسل کوبه با درخشش آندرس اینیستا و دو پاس گل این بازیکن، مقابل نماینده مالزی با نتیجه 5 بر یک پیروز شد.

نتایج هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا و گروهبندی این مسابقات به شرح زیر است: گروه A * الشرطه عراق یک - استقلال ایران یک * الوحده امارات یک - الاهلی عربستان یک 1- استقلال یک امتیاز 2- الاهلی یک امتیاز 3- الشرطه یک امتیاز 4- الوحده یک امتیاز گروه B *پاختاکور ازبکستان 2 - شباب الاهلی امارات یک * الهلال عربستان 2 - شهرخودرو ایران صفر 1- الهلال 3 امتیاز 2- پاختاکور 3 امتیاز 3- شباب الاهلی بدون امتیاز 4- شهر خودرو بدون امتیاز گروه .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج کامل هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا و جدول رده بندی هشت گروه

نتایج کامل هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا و جدول رده بندی هشت گروه