مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-13اقتصادي

بازار البرز کمترین تنش قیمتی را دارد اجرای طرح ویژه بازرسی نوروز


رامین ربیعی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار متشکل از دستگاه ها یا نهادهای اصلی تأثیرگذار بر بازار از جمله سازمان صنعت، معدن، تجارت، اداره کل دامپزشکی، سازمان جهاد کشاورزی و چند دستگاه خدمت رسان دیگر است، اظهار کرد: به عبارتی در جلسات این ستاد نهادها و دستگاه هایی حضور دارند که در چگونگی ارائه فرآورده ها و مایحتاج زندگی مردم از جمله گوشت و مرغ در سطح بازار استان تأثیرگذار هستند.

وی با اشاره به اینکه تثبیت قیمت و تنظیم بازار از خروجی های برگزاری جلسات ستاد تنظیم بازار است، گفت: بر اساس رصدی که وزارت صنعت، معدن و تجارت در سطح استان های مختلف کشور داشته کمترین تنش قیمتی در بازار از آن البرز بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز گفت: در کنار دست یابی به کمترین تنش قیمتی در بازار، برگزاری بیشترین تعداد جلسات برگزار شده ستاد تنظیم بازار و همچنین تنظیم بازار از نظر قیمتی نیز در سطح کشور از آن استان البرز است در نتیجه با توجه به این رویکردهای مهم و بر طبق اعلام وزارت صمت رتبه نخست ستاد تنظیم بازار در کشور از آن البرز شده است.

ربیعی با اشاره به تأثیر پذیری زیاد البرز از حمل و نقل در نتیجه افزایش قیمت سوخت، عنوان کرد: با تمامی این تنش ها و مشکلات کنترل قیمت ها در بازار انجام شده و اکنون مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار البرز کمترین تنش قیمتی را دارد اجرای طرح ویژه بازرسی نوروز

بازار البرز کمترین تنش قیمتی را دارد اجرای طرح ویژه بازرسی نوروز