مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 07:152020-02-13ورزشي

توسعه ورزش همگانی در اولویت دستور کار وزارتخانه قرار دارد


سید عبدالحمید احمدی روز پنجشنبه در جمع تعدادی از شرکت کنندگان همایش دوچرخه سواری شهر یزد افزد: برای کاهش آسیب های جسمی و روحانی و پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی بهترین راه توسعه ورزش همگانی است .

وی ادامه داد: برای توسعه ورزش در بین اقشار مختلف به عزم جدی و فرهنگ سازی نیاز است و برای تحقق این هدف ،همه دستگاه ها و نهادها در کنار طرح های دولت باید همکاری و مشارکت کنند.

وی به اهمیت برگزاری همایش های فرهنگی و ورزشی با همکاری سایر بخش ها و تشکل های مردم نهاد به عنوان یک ضرورت یاد کرد و بیان داشت: یکی از راه های توسعه ورزش همگانی برپایی همایش های عمومی ورزشی است.

احمدی به اهمیت برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و دوچرخه سواری اشاره کرد و گفت: در این ارتباط در کشور و استان یزد شاهد برگزاری برنامه های خوب همگانی هستیم و وزارتخانه هم از این نوع فعالیت ها حمایت می کند.

وی یادآور شد: با ورزش می توان، جامعه ای سالم و پرنشاط داشت و همه باید با برنامه ریزی و حمایت از بخش خصوصی و تشکل های مردمی در این مورد همکاری کنند.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد به اهمیت برنامه های ورزشی با حضور مردم و خانواده ها اشاره کرد و گفت: همایش دوچرخه سواری هر هفته روزهای پنجشنبه در شهر یزد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ورزش همگانی در اولویت دستور کار وزارتخانه قرار دارد

توسعه ورزش همگانی در اولویت دستور کار وزارتخانه قرار دارد