مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 07:552020-02-13دانش

جهاد دانشگاهی می تواند بازوی علمی و فناورانه آستان قدس رضوی باشد+ ویدیو


جهاد دانشگاهی می تواند بازوی علمی و فناورانه آستان قدس رضوی باشد و مجموعه توانمندی های خود را در حوزه، علمی، فناوری و فرهنگی در خدمت آستان قدس رضوی قرار دهد.

- جهاد دانشگاهی می تواند بازوی علمی و فناورانه آستان قدس رضوی باشد+ ویدیو ایسنا/خراسان رضوی رییس جهاددانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی می تواند بازوی علمی و فناورانه آستان قدس رضوی باشد و مجموعه توانمندی های خود را در حوزه، علمی، فناوری و فرهنگی در خدمت آستان قدس رضوی قرار دهد.

دکتر حمیدرضا طیبی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص دیدار روز گذشته (23 بهمن ماه) خود با تولیت آستان قدس رضوی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی از گذشته وظیفه خود می دانست که مجموعه توانمندی های خود را در حوزه علمی، فناوری و فرهنگی، چه در جهت کمک به بهره مندی از این توانمندی‎‎ها و چه در جهت ارتقاء مجموعه خدماتی که آستان قدس رضوی به مردم ارائه می دهد، در خدمت این نهاد قرار دهد.

وی افزود: با توجه به دستاوردهای آستان قدس رضوی در حوزه های مختلف و همچنین دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه های فنی مهندسی، اقتصادی، علوم انسانی و اجتماعی و حوزه آموزش، این دو نهاد می توانند مشارکت های خوبی را با یکدیگر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی می تواند بازوی علمی و فناورانه آستان قدس رضوی باشد+ ویدیو

جهاد دانشگاهی می تواند بازوی علمی و فناورانه آستان قدس رضوی باشد+ ویدیو