مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 08:052020-02-13سياسي

شروع تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در گنبد با گشاییش 10 ستاد انتخاباتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا و در بازدید میدانی صبح امروز از سطح شهر گنبدکاووس، نامزدهایی که اقدام به گشایش ستاد انتخاباتی در این شهر کرده اند از چهره های شاخص و شناخته شده از جمله دو نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی و نامزدهایی هستند که شانس کسب آرای آنها بالا برآورد می شود.

اگرچه برخی دیگر از نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس نیز در شبکه های فضای مجازی خبر از بازگشایی دفاتر خود طی امروز داده اند اما با آغاز رسمی تبلیغات یک هفته ای نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تعدادی از نامزدها دراین حوزه اقدام به نصب عکس و پوسترهای تبلیغاتی خود در 40 مکان تعیین شده ازسوی شهرداری نموده اند.

همچنین برخی نامزدها در گنبدکاووس هم از همان ساعت اولیه شروع تبلیغات رسمی، اقدام به توزیع تصاویر و بروشورهای حاوی برنامه های خود، در منازل شهروندان کردند.

پخش موسیقی های محلی و سنتی همراه با پخش ویدئوهای تهیه شده از نامزدها درخصوص زندگی و برنامه ها و یا سخنرانی های آنها درجمع هواداران و نیز توزیع چای و شیرینی از دیگر فعالیت های ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه گنبدکاووس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در گنبد با گشاییش 10 ستاد انتخاباتی

شروع تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در گنبد با گشاییش 10 ستاد انتخاباتی