مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-13سياسي

تبلیغ روی سایبان ایستگاه اتوبوس ممنوع/ خسارت 70 میلیون تومانی


سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با بیان اینکه نصب پوستر تبلیغاتی روی سایبان های ایستگاه اتوبوس خلاف قانون است گفت: - سیدمحمد پوروخشوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و آغاز تبلیغات نامزدها اظهار کرد: متاسفانه در دوره معرفی نامزدها تمام سایبان های ایستگاه اتوبوس شهر همدان پر از پوسترهای تبلیغاتی می شود.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق درستی نیست و به اموال عمومی خسارت وارد می شود گفت: هر گاه که با این معضل مواجه شده ایم حداقل یک ماه و نیم زمان زمان برده تا آنها را پاک کنیم.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان از خسارت 70 میلیون تومانی به سایابان های اتوبوس های همدان در انتخابات دوره های گذشته خبر داد و افزود: امیدوارم امسال از طریق فرمانداری تدابیری اندیشیده شود و کاندیداها هم به قانون احترام بگذارند.

وی با اشاره به اینکه چسباندن تبلیغات روی شیشه ها خسارت به اموال عمومی است و امیدوارم در این دوره از تبلیغات شاهد این موضوع نباشیم گفت: ایستگاه اتوبوس محل تبلیغ نامزدها نیست و این موضوع مورد توجه باشد.

پوروخشوری تاکید کرد: امیدوارم راهکاری اندیشیده و از نامزدها تعهدی گرفته شود تا اگر اتفاقی افتاد هزینه خسارت ها را پرداخت کنند تا اموال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ روی سایبان ایستگاه اتوبوس ممنوع/ خسارت 70 میلیون تومانی

تبلیغ روی سایبان ایستگاه اتوبوس ممنوع/ خسارت 70 میلیون تومانی