مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 16:352020-02-13سياسي

نامزدهای انتخابات مجلس بدون تنش و در چهارچوب قانون حرکت کنند


فرماندار شهرستان پیشوا با تأکید بر برگزاری انتخابات قانونمند، شفاف، بی طرفانه و با حضور حداکثری مردم، گفت: نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بدون تنش و در چهارچوب قانون حرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا عصر امروز در جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک اظهار کرد: الزامات برگزاری انتخابات قانونمند، شفاف، بی طرفانه و با حضور حداکثری مردم باید از سوی مجریان، ناظران، بازرسان و نامزدهای انتخابات مورد توجه قرار گرفته و رعایت شود.

وی افزود: برگزاری جلسات توجیهی برای آگاهی نامزدها با مباحث قانونی، دستورالعمل ها و بایدها و نبایدهای برگزاری انتخابات و آشنایی با دست اندرکاران امر ضروری است.

عباسی با بیان اینکه زمان قانونی تبلیغات انتخابات مجلس از 24 بهمن آغاز می شود، عنوان کرد: نامزدها باید مسائل و ویژگی های خاص و خرده فرهنگ های هر شهرستان را در فعالیت های تبلیغاتی خود مورد توجه قرار دهند و با رعایت احترام، بدون تنش و در چهارچوب قانون حرکت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات در شرایط فعلی کشور، همه مؤثران باید کمک کنند تا جلب رضایت مردم و مشارکت حداکثری صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخابات مجلس بدون تنش و در چهارچوب قانون حرکت کنند

نامزدهای انتخابات مجلس بدون تنش و در چهارچوب قانون حرکت کنند