مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 06:102020-02-15ورزشي

در کشتی بانوان کرمانشاه کمبود مربی داریم


نایب رییس هیات کشتی کرمانشاه کمبود مربی رشته کشتی کلاسیک بانوان را یکی از مهمترین موانع توسعه این رشته در استان اعلام کرد.

- ایسنا/کرمانشاه نایب رییس هیات کشتی کرمانشاه کمبود مربی رشته کشتی کلاسیک بانوان را یکی از مهمترین موانع توسعه این رشته در استان اعلام کرد.

فهیمه امیریان در گفت و گو باایسنا، بابیان اینکه کشتی کلاسیک بانوان در استان تاکنون تنها در سه شهرستان کرمانشاه، صحنه و کنگاور راه اندازی شده، اظهار کرد: متاسفانه مشکل کمبود مربی در کشتی بانوان کرمانشاه باعث شده تا علیرغم وجود زیرساخت های مناسبی که داریم، نتوانیم این رشته را در همه شهرستان ها راه اندازی کنیم.

نایب رییس هیات کشتی کرمانشاه اضافه کرد: در حال حاضر 10 مربی دارای کارت کشتی بانوان در استان داریم که از این تعداد هم تنها شش مربی فعال هستند و فقط می توانند کرمانشاه، صحنه و کنگاور را پوشش دهند.

وی بابیان اینکه در یک سال گذشته فدراسیون هیچ کلاس مربیگری رشته کشتی کلاسیک و آلیش را برای بانوان برگزار نکرده، تصریح کرد: همچنین به واسطه سخت گیری فدراسیون کلاس های مربیگری کشتی بانوان تنها در تهران برگزار می شود و شهرستان ها نمی توانند برگزارکننده این کلاس ها باشند که این شرایط باعث می شود برخی از بانوان ما نتوانند برای شرکت در این کلاس ها و گرفتن کارت مربیگری چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کشتی بانوان کرمانشاه کمبود مربی داریم

در کشتی بانوان کرمانشاه کمبود مربی داریم