مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 08:102020-02-15بين الملل

لغو سفر نخست وزیر انگلیس به آمریکا در پی تداوم تنش ها


نخست وزیر این کشور برنامه سفر فصل بهار خود به آمریکا را با هدف دیدار با دونالد ترامپ در پی تداوم تنش ها بین دو کشور و تحت الشعاع قرار گرفتن مذاکرات تجاری آنها در این تنش ها لغو کرده است.

- رسانه های انگلیسی گزارش دادند: نخست وزیر این کشور برنامه سفر فصل بهار خود به آمریکا را با هدف دیدار با دونالد ترامپ در پی تداوم تنش ها بین دو کشور و تحت الشعاع قرار گرفتن مذاکرات تجاری آنها در این تنش ها لغو کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس براساس گزارش ها برنامه ریزی کرده بود تا ماه گذشته میلادی بعد از پیروزی اش در انتخابات به واشنگتن سفر کند و بعدا این سفر خود را به ماه فوریه موکول کرد.

با این حال اکنون به نظر می رسد که برنامه های جانسون برای سفر به آمریکا به کلی لغو شده اند و دونالد ترامپ و جانسون تا زمان اجلاس گروه 7 در کمپ دیوید در مریلند آمریکا در ماه ژوئن دیدار رو در رو نخواهند داشت.

واشنگتن و لندن در حال حاضر بر سر برخی مسائل از جمله تصمیم جانسون به اجازه دادن به شرکت تکنولوژی چینی هوآوی برای ایفای نقش در نسل پنجم شبکه های تلفن همراه انگلیس اختلاف دارند.

آنها همچنین بر سر خودداری واشنگتن از استرداد آنساکولاس مامور سازمان سیا که متهم به کشتن یک نوجوان انگلیسی در یک تصادف در نورتامپ تونشایر شده، مناقشه پیدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو سفر نخست وزیر انگلیس به آمریکا در پی تداوم تنش ها

لغو سفر نخست وزیر انگلیس به آمریکا در پی تداوم تنش ها