مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 13:052020-02-15اقتصادي

720میلیارد تومان برای آزاد راه حرم تا حرم در نظر گرفته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، منوچهر فخری ظهر شنبه در جلسه بررسی طرح های اولویت دار استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به طرح حرم تا حرم به مثابه یکی از طرح های اولویت دار استان بیان کرد: 720 میلیارد و 800 میلیون تومان برای احداث آزادراه مذکور به طول 114 کیلومتر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مسیر آزاد راه حرم تا حرم پیشرفت خوبی داشته است، بیان کرد: این طرح دارای اهمیتی بسزا است چرا که می تواند حمل و نقل و گردشگری را در استان ترویج دهد.

معاون استاندار سمنان گفت: این آزاد راه در محدوده سمنان تا گرمسار به طول 114 کیلومتر در فاز نخست در دست تکمیل است که پایان این فاز تا سال 1400 پیش بینی شده است.

فخری دیگر پروژه کلیدی استان سمنان را تأمین آب دانست و تصریح کرد: انتقال آب خزر به فلات مرکزی با پیگیری ها و اقداماتی که صورت گرفته تا سال 1400 به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این طرح می تواند توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در کنار سرمایه گذاری را که از جمله دیگر طرح های اولویت دار استان سمنان محسوب می شود، رونق دهد.

معاون عمرانی استاندار سمنان حرم تا حرم، توسعه صنایع تبدیلی با رویکرد محصولات کشاورزی و پروتیینی و همچنین انتقال آب خزر را سه طرح اولویت دار استان دانست و گفت: مسئولان نهادها و دستگاه های مختلف برای نیل به این سه هدف بزرگ ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

720میلیارد تومان برای آزاد راه حرم تا حرم در نظر گرفته شد

720میلیارد تومان برای آزاد راه حرم تا حرم در نظر گرفته شد