مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 04:452020-02-16بين الملل

ارتش ونزوئلا در بحبوحه تنش با آمریکا مانور برگزار کرد


ارتش ونزوئلا با استقرار نیروهای وابسته مردمی و خودروهای زرهی در کاراکاس و سایر نقاط این کشور مانورهایی را در بحبوحه افزایش تنش ها با آمریکا برگزار کرد.

- ارتش ونزوئلا با استقرار نیروهای وابسته مردمی و خودروهای زرهی در کاراکاس و سایر نقاط این کشور مانورهایی را در بحبوحه افزایش تنش ها با آمریکا برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، اقدامات نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا برای قدرتنمایی در شرایطی انجام می شود که واشنگتن برای تشدید تحریم ها آماده می شود.

مادورو ایالات متحده را به مقدمه چینی برای حمله به این کشور عضو اوپک، که دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در سال 2017 آن را احتمال توصیف کرد، متهم می کند.

از سال گذشته ایالات متحده تحریم های اقتصادی علیه دولت او را افزایش داده است.

این مانورها چند روز پس از آن برگزار شد که مادورو رسما نیروهای ذخیره غیرنظامی را که گروهی متشکل از حدود چهار میلیون داوطلب با آموزش نظامی محدود هستند، به نیروهای مسلح در کنار ارتش، نیروی دریایی، نیروی هوایی و گارد ملی ادغام کرد.

ولادیمیر پادرینو، وزیر دفاع ونزوئلا در بیانیه ای اعلام کرد: ما سطح فرماندهی و کنترل نیروهای بولیواری را که توسط نیروهای مسلح ملی بولیواری تکمیل شده است، اثبات کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش ونزوئلا در بحبوحه تنش با آمریکا مانور برگزار کرد

ارتش ونزوئلا در بحبوحه تنش با آمریکا مانور برگزار کرد