مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 05:202020-02-16سياسي

انتقال و جابه جایی مکان پسماند روی کاملا دقیق و قانونی انجام خواهد شد


درجریان جابه جایی پسماندهای روی به محل جدید تمام موارد فنی و قانونی در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح اله حقیقی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) از اقدامات مدیران در اجرای برنامه های دهه فجر و همچنین حضور حماسی و باشکوه مردم استان زنجان در راهپیمایی 22 بهمن امسال قدردانی کرد.

استاندار زنجان در ادامه به موضوع تعیین تکلیف پسماند روی در استان اشاره کرد و گفت: بزرگترین رسالت ما در جابه جایی پسماندهای شهرک صنعتی روی زنجان، انجام تمام مراحل انتقال به شکل صحیح و دقیقی است.

وی با بیان اینکه برای تعیین مکان جدید با روستاییان در زمینه اجرای موارد فنی و رعایت مسایل زیست محیطی و بهداشتی به توافق رسیده ایم تاکید کرد: در جریان انتقال پسماندها برای امکانات مورد نیاز روستاییان نیز تامین اعتبار شده است.

بهسازی و آسفالت راه روستاها، احداث مدرسه، اجرای طرح هادی، برق رسانی و آبرسانی از جمله امکانات پیش بینی شده برای سه روستای مرصع، چایرلو و شیخ جابر بعنوان مکان جدید انتقال پسماند روی است.

مقام عالی استان زنجان تاکید دارد قبل از انتخاب محل جدید، تمام موارد زیست محیطی و بهداشتی در نظر گرفته شده و بنا بر اعلام متولیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال و جابه جایی مکان پسماند روی کاملا دقیق و قانونی انجام خواهد شد

انتقال و جابه جایی مکان پسماند روی کاملا دقیق و قانونی انجام خواهد شد