مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-16بين الملل

وزیرخارجه سعودی: به دنبال تنش زایی با ایران نیستیم


وزیر خارجه سعودی با بیان اینکه ریاض هیچ گونه پیام محرمانه به ایران ارسال نکرده است گفت: دیدگاه ما با واشنگتن در رابطه با تهران یکسان است؛ هدف ما کشاندن ایران به میز مذاکره است.

- وزیر خارجه سعودی با بیان اینکه ریاض هیچ گونه پیام محرمانه به ایران ارسال نکرده است گفت: دیدگاه ما با واشنگتن در رابطه با تهران یکسان است؛ هدف ما کشاندن ایران به میز مذاکره است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از الشرق الاوسط، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: ریاض هیچ گونه پیام محرمانه به ایران ارسال نکرده است و اگر ایران رفتارهایش را تغییر ندهد گفت وگو با این کشور بی فایده است.

وی با بیان اینکه یمنی ها باید منافع کشور خود را بر منافع ایران ترجیح دهند تاکید کرد: تنش های اخیر یمن بر مذاکرات داخلی این کشور تاثیر نگذاشته است.

بن فرحان با بیان اینکه خطر و تنش همچنان در منطقه وجود دارد خاطرنشان کرد: عربستان به دنبال تنش زایی با ایران نیست اما هیچ گونه گفت وگوی مستقیمی با تهران وجود ندارد و قبل از اینکه در رابطه با دلایل بی ثباتی و منابع آن توافق نظر نداشته باشیم، گفت وگو بی فایده است.

وزیر خارجه سعودی با طرح ادعاهایی علیه ایران گفت: بعد از تعرض به پالایشگاه های نفت سعودی که ایران این اقدام را انجام داد و از حوثی ها خواست که مسئولیت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرخارجه سعودی: به دنبال تنش زایی با ایران نیستیم

وزیرخارجه سعودی: به دنبال تنش زایی با ایران نیستیم