مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 08:502020-02-16سياسي

ثبت نام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان آغاز شد


رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان خبر داد و گفت: ثبت نام از امروز آغاز شده و تا 3 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: قرعه کشی دانشگاهیان برای اعزام به عتبات در این دوره 5 اسفندماه انجام می شود و هماهنگی های لازم با معاونت عتبات سازمان حج صورت گرفته است.

اعزام دانشگاهیان از 18 اسفند 98 مصادف با 13 رجب سالروز ولادت امیرالمؤمنین علی (ع) شروع می شود.

مطهری پور خاطرنشان کرد: اعزام ها تا 27 فروردین 99 مصادف با 21 شعبان ادامه خواهد داشت و با توجه به اینکه این دوره کمی با تأخیر آغاز شد، برای اعزام دانشگاهیان 150 کاروان پیش بینی شده است که 110 کاروان آن به صورت هوایی و 40 کاروان به صورت زمینی اعزام خواهند شد.

وی تأکید کرد: توزیع کاروان ها به گونه ای بوده که همه استان ها از آن بهره مند شده و فضا برای حضور دانشگاهیان در ایام رجب، شعبان و نوروز در عتبات مهیا شده است.

مطهری پور ادامه داد: هماهنگی با بانک طرف تعهد ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان صورت گرفته است و زائران هوایی حدود 3 میلیون تومان و زائران زمینی حدود یک و نیم میلیون تومان می توانند بعد از ثبت نام، قرعه کشی و قطعی شدن اعزامشان با ارائه مدارک به بانک مذکور دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان آغاز شد

ثبت نام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان آغاز شد