مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-16بين الملل

مصر و عراق بر تقویت همکاری های امنیتی در مبارزه با تروریسم تاکید کردند


وزیران خارجه مصر و عراق در دیدار با یکدیگر بر تقویت همکاری امنیتی و اطلاعاتی میان دو کشور در مبارزه با تروریسم تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه عراق در بیانیه ای اعلام کرد محمد علی الحکیم وزیر خارجه عراق با سامح شکری همتای مصری خود در حاشیه کنفرانس امنیت بین الملل مونیخ دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز ، بر اساس بیانیه وزارت خارجه عراق در این دیدار دو طرف درباره اهمیت تقویت همکاری امنیتی و اطلاعاتی و تبادل اطلاعات میان دو کشور در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید کردند.

 وزیران خارجه عراق و مصر همچنین بر ضرورت تقویت روابط دوجانبه میان دو کشور از طریق بیشتر شدن تردد رسمی مقامات میان دو کشور و پشتیبانی متقابل از مواضع منطقه ای و بین المللی تاکید کردند وزارت خارجه عراق اعلام کرد: دو طرف همچنین درباره اهمیت تسریع در امضای یادداشت های تفاهم متعددی که مورد اهتمام دو کشور است توافق کردند.

عراق در دهم دسامبر 2019 به شکست گروهک تروریستی داعش در عراق را اعلام کرد.

این گروهک مناطق زیادی را در سال 2014 در بخش هایی از عراق و سوریه تصرف کرده بود، اما نیروهای مشترک عراقی سه سال با تروریست ها جنگیدند تا بالاخره این مناطق را دوباره از داعش پس گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر و عراق بر تقویت همکاری های امنیتی در مبارزه با تروریسم تاکید کردند

مصر و عراق بر تقویت همکاری های امنیتی در مبارزه با تروریسم تاکید کردند