مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 11:452020-02-16اقتصادي

بودجه سال 99 شهرداری بیرجند با 40 درصد افزایش تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، شهردار، معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیر امور مالی شهرداری روز گذشته با حضور در شورای اسلامی شهر گزارشی درخصوص متمم بودجه 98 و بودجه 99 شهرداری ارائه دادند و کلیات متمم بودجه 98 و کلیات بودجه 99 شهرداری توسط اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند تصویب شد.

شهردار بیرجند در این نشست با بیان اینکه در متمم بودجه سال جاری و بودجه سال 99، اقداماتی که ماهیت عمرانی دارند درج شده است گفت: هیچ پروژه جدیدی را برای سال آینده تعریف نکرده ایم و هدف ما تکمیل پروژه های ناتمام قبلی است.

محمدعلی جاوید اظهار داشت: تکمیل پروژه های قبلی از جمله پارک جنگلی، پارک نشاط، پارک های محله، ساختمان درشکه خانه، میدان شهدا، میدان فرودگاه، دیوار یخی، فرهنگسرا، آسفالت معابر شهر و غیره در سال 99 در دستور کار شهرداری بیرجند قرار دارد.

وی تصریح کرد: تنها پروژه ای که هر سال تکرار می شود و هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده، پروژه جایگاه پسماند است که تمام اقدامات زیرساختی اولیه در این خصوص انجام شده و فقط نصب دستگاه های پردازش باقی مانده است.

شهردار بیرجند گفت: سیستم پسماند در بیرجند به گونه ای است که امکان جمع آوری پسماند از طریق سطل های زباله وجود ندارد لذا چنانچه پنج میلیارد تومان برای تهیه و نصب دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه سال 99 شهرداری بیرجند با 40 درصد افزایش تصویب شد

بودجه سال 99 شهرداری بیرجند با 40 درصد افزایش تصویب شد