مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 13:452020-02-16سياسي

شعار بی طرفی در انتخابات عملیاتی شود


سید موسی خادمی روز یکشنبه در جلسه هیات نظارت بر انتخابات استان به شناسایی روش های سلامت انتخابات تاکید کرد و افزود: نظارت، مسئوولیت سخت و سنگینی بوده که اعضای هیات نظارت با ایثارگری برعهده گرفته اند.

وی مشارکت مردم را مهمترین موضوع در انتخابات دانست و تصریح کرد: در گذشته به بعد داخلی مشارکت بیشتر توجه می شد چراکه نشان می داد مردم معتقد هستند فرآیند تغییر و جابجایی مدیران را به روش انتخابات پذیرفته اند که این از اصول نظام جمهوری اسلامی بوده و انتخاب مسئوولان از طریق انتخابات در قانون اساسی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب فرد اصلح به بهبود کارایی و کارآمدی نظام کمک می کند اظهار داشت: در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و سیاست خارجی ، قدرت و کارایی نظام بالا است اما در برخی حوزه های دیگر با کارآمدی مدنظر یک نظام قدرتمند، ولایی و الگوی جدید در حکومت داری جهان فاصله داریم که گزینش درست ما در انتخابات به کارایی نظام می انجامد.

وی گفت: امروز بعد خارجی انتخابات برجسته تر است چراکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با تبلیغات گسترده سعی در کاهش حضور مردم در انتخابات را دارند تا نظام را در مجامع و افکار عمومی ضعیف جلوه دهند، از این رو همه نهادها باید کمک کنیم تا میزان مشارکت عموم در انتخابات افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار بی طرفی در انتخابات عملیاتی شود

شعار بی طرفی در انتخابات عملیاتی شود