مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 20:352020-02-16ورزشي

راه اندازی بازارچه موقت برای بانوان سرپرست خانوار گرگان


مشاور امور بانوان و خانواده شهردار گرگان از راه اندازی بازارچه موقت برای بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار و پیگیری برای بازارچه های دائمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، فاطمه رضایی از برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام مادر و تقدیر از بانوان شاغل در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان خبر داد.

وی با تقدیر از تلاش های همه افرادی که در برگزاری این مراسم تلاش کردند، گفت: خوشبختانه طی دو سال گذشته سعی کرده ایم برنامه های متنوع و ویژه ای را برای بانوان در شهرداری گرگان برگزار کنیم که اثر مثبتی بر عملکرد این افراد در حوزه کاری و حتی زندگی شخصی آنها خواهد داشت.

مشاور امور بانوان و خانواده شهردار گرگان خاطرنشان کرد: انشاالله در روزهای آینده اردوی تفریحی ویژه بانوان همکار در مجموعه شهرداری برگزار خواهد شد.

رضایی بیان کرد: در برنامه های پیش رو برگزاری همایش ها با رویکرد بانوان و خانواده، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری پیاده روی همگانی، توجه به موضوعات آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی مناسب برای ارائه راهکار در این بخش با مشارکت سایر دستگاه ها در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بازارچه موقت برای بانوان سرپرست خانوار گرگان

راه اندازی بازارچه موقت برای بانوان سرپرست خانوار گرگان