مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 08:502020-02-17اقتصادي

موسوی: در زمینه تولید داخل نیازمند تعامل و هم افزایی هستیم


رییس جهاد دانشگاهی و مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با یکدیگر دیدار و در خصوص راهکارهای توسعه تعامل دو مجموعه با هدف حمایت از تولید داخل، گفت و گو کردند.

- دیداررییس جهاددانشگاهی با مدیران شرکت ملی حفاری و مناطق نفتخیز؛ موسوی: در زمینه تولید داخل نیازمند تعامل و هم افزایی هستیم ایسنا/خوزستان رییس جهاد دانشگاهی و مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با یکدیگر دیدار و در خصوص راهکارهای توسعه تعامل دو مجموعه با هدف حمایت از تولید داخل، گفت و گو کردند.

دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی در دیدار مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران که امروز دوشنبه 28 بهمن در اهواز انجام شد، با تاکید بر اهمیت حمایت از تولید داخل در صنعت نفت، اظهار کرد: حمایت های شرکت ملی حفاری ایران در موفقیت جهاد دانشگاهی در زمینه ساخت دکل حفاری بسیار موثر بوده و در این زمینه قدردان شرکت ملی حفاری هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به آثار تحریم ها بر صنعت افزود: با وجود تحریم ها، پژوهشگران جهاد دانشگاهی با تلاش مداوم، بسیاری از اقلام اساسی مورد نیاز صنعت نفت و حفاری، از جمله دکل حفاری را طراحی و ساخته اند.

طیبی با اشاره به سفر وزیر نفت به خوزستان و بازدید از خط تولید مته های حفاری و رونمایی از دکل حفاری ساخت جهاد دانشگاهی، بر ضرورت تداوم حمایت های صنعت از تولید داخل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: در زمینه تولید داخل نیازمند تعامل و هم افزایی هستیم

موسوی: در زمینه تولید داخل نیازمند تعامل و هم افزایی هستیم