مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:102020-02-17بين الملل

پایان کابوس تروریسم تکفیری بر حلب/ نبرد ادامه خواهد یافت


فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه از آزادسازی دهها روستا و شهرک در حومه غربی و شمال غربی حلب پس از سلسله عملیات های نظامی ضد مواضع و استحکامات تروریستها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سانا، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه از آزادسازی دهها روستا و شهرک در حومه غربی و شمال غربی حلب پس از سلسله عملیات های نظامی ضد مواضع و استحکامات تروریستها خبر داد.

در بیانیه ارتش سوریه آمده است: ارتش عربی سوریه با گام های استوار و برنامه ریزی شده و عملیات دقیق به دنبال ریشه کنی تروریست هایی است که به دنبال مصادره اراده مردم ما هستند و از آنها به عنوان گروگان و سپر انسانی برای مانع تراشی در برابر پیشروی های ارتش سوریه و تاخیر در غلبه بر آن گروههای تروریستی استفاده می کنند.

ارتش سوریه بیان کرد: نیروهای ارتش ماموریت های محوله به آنها را به خوبی انجام دادند و در زمان مناسب موفق به تسلط کامل بر دهها روستاها و شهرک در حومه غربی و شمال غربی حلب از جمله الشیخ علی، هنگ 46، اورم الکبری، اورم الصغری، کفرناها، کفرداعل، کفرحمره، بشنطره، بابیص، معاره الارتیق، عویجل، حریتان، حیان، عندان، بیانون و اللیرمون و شمار زیادی از مجتمع های مسکونی و کارخانه ها و تپه ها مسلط شوند و گذرگاه میزناز و مجیرز را در حومه غربی حلب و شهر سراقب برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کابوس تروریسم تکفیری بر حلب/ نبرد ادامه خواهد یافت

پایان کابوس تروریسم تکفیری بر حلب/ نبرد ادامه خواهد یافت