مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:562020-02-17سياسي

نخستین همایش زوجهای آسمانی پدافند هوایی ارتش در مشهد برگزار شد


فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: 50 زوج از مناطق هوایی سراسر کشور از 26 بهمن به مدت سه روز در همایش یاد شده شرکت کردند.

سرتیپ دوم ستاد سید محمد احمدیان پور افزود: با برنامه ریزی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، همایش یاد شده در مشهد برگزار شد تا از معنویت امام هشتم(ع) استفاده شود.

وی ادامه داد: آن نیروی انسانی ای موفق است که معنویتش زیاد باشد و همه همایش های فرهنگی، قرآنی و اعتقادی هم که برگزار می شود به منظور بالا بردن توان رزم نیروهاست و در این مسیر معنویت نقش به سزایی دارد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: در این همایش کارگاههای آموزشی، اخلاق و سبک زندگی اسلامی هم برای زوجهای جوان برگزار شد و امروز آنچه نیاز داریم زندگی همراه با معنویت است و وقتی اساتید اخلاق موضوعات و مسائل زندگی را مطرح می کنند تاثیرگذاری بسیاری دارد.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش هم در این همایش گفت: باید تلاش کنیم آنچه در زندگی از ما به یاد می ماند و در خاطره و ذهن ثبت می شود نیکی و شادی آفرینی باشد.

حجت الاسلام محمد باقر روشندل افزود: گذشت و اخلاق در زندگی اهمیت بسیاری دارد و همین موضوعات است که زندگی را شیرین و بادوام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش زوجهای آسمانی پدافند هوایی ارتش در مشهد برگزار شد

نخستین همایش زوجهای آسمانی پدافند هوایی ارتش در مشهد برگزار شد