مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:062020-02-17سياسي

160میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان قصرشیرین پرداخت شد


مرادعلی تاتار روز دوشنبه در آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: کمیته امام راحل یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی با هدف کمک به محرومان بنا شد.

وی اظهار داشت: امروز با گذشت چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب بسیاری از خانواده های تحت حمایت این نهاد خودکفا شده و از نظر علمی و کسب و کار از چهره های شاخص کشور هستند.

مدیر کمیته امداد امام (ره) قصرشیرین هم گفت: علاوه بر پرداخت 160 میلیون تومان به 41 نوعروس، همچنین با همکاری سپاه ناحیه مقاومت شهرستان به 13 زوج دیگر هر کدام مبلغ 10میلیون تومان برای خرید جهیزیه کمک شده است.

بهمن کرداری افزود: یک هزار و 350 خانوار قصرشیرین زیرپوشش کمیته امداد هستند و در طول سال خدمات مختلفی از جمله کمک معیشت، هزینه های درمان، کمک هزینه تحصیل و موارد دیگر به آن ها ارایه می شود.

وی بیان کرد: با هدف تحکیم بنیان خانواده نوعروسان آموزش های مربوط به آیین همسرداری در قالب برپایی کلاس های مشاوره، احکام، بهداشت، مهارت های زندگی و آموزش سبک زندگی اسلامی را فرا گرفتند و کتاب و لوح های فشرده آموزشی مرتبط با این موضوع ها نیز میان آنها توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان قصرشیرین پرداخت شد

160میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان قصرشیرین پرداخت شد