مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 15:252020-02-17سياسي

مقام زن از سوی زنان فعال اقتصادی در قزوین گرامی داشته شد


این مراسم که عصر امروز برگزار شد، با حضور شریفه الهی قمشه ای مدرس دانشگاه، سعید نبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، فاطمه غفوری رییس کانون زنان بازرگان استان، صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و سیده منیره قوامی عضو شورای شهر قزوین همراه بود.

رییس کانون زنان بازرگان استان قزوین در ای مراسم گفت: نه زن برتر است و نه مرد بالاتر، نه یکی پایین تر است و نه یکی فراتر، نه مرد جنس اول است و نه زن جنس دوم، اینها کلام و آموزه قرآن کریم است که می گوید زن و مرد مکمل یکدیگرند.

فاطمه غفوری اضافه کرد: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه را هرگز نه می توان فراموش کرد و نه می توان آن را به کنار گذاشت، بلکه آنها در کنار وظیفه مادری و همسری همواره نقش پررنگی در جامعه برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز زنان ما در تمام صحنه ها مانند مردان از پشتکار فراوانی برخوردار بوده و توانسته اند در مسیر توسعه کشور گام های مصممی بردارند که استمرار آن نیازمند حمایت های مضاعف است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این نشست گفت: کانون زنان بازرگان در مسائل اجتماعی به خوبی وارد شده و همواره توانسته با شناسایی موارد مورد نیاز موفق عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام زن از سوی زنان فعال اقتصادی در قزوین گرامی داشته شد

مقام زن از سوی زنان فعال اقتصادی در قزوین گرامی داشته شد