مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:202020-02-18بين الملل

طرابلس:سرویس های اطلاعاتی بیگانه درصدد ناکام گذاشتن انقلاب لیبی هستند


رییس دولت نجات ملی لیبی در طرابلس سرویس های اطلاعاتی کشورهایی بیگانه را به تلاش برای ناکام گذاشتن انقلاب مردم این کشور علیه رژیم دیکتاتوری سابق متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فائز السراج رییس شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی، سرویس های اطلاعاتی کشورهایی بیگانه را که نام آنها را فاش نکرد، به تلاش برای ناکام گذاشتن رویای انقلاب فوریه مردم این کشور متهم کرد.

السراج طی نطقی که روز دوشنبه به مناسبت نهمین سالگرد انقلاب فوریه لیبی ایراد کرد، گفت: لیبی می تواند  بازیگری مهم و تعیین کننده در معادلات منطقه باشد، در صورتی که خود لیبیایی ها  برای حل و فصل اختلافاتشان تلاش کنند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم ، السراج تاکید کرد: سرویس های اطلاعاتی از کشورهای بیگانه با کمک شماری از فرزندان وطن درصدد ناکام گذاشتن انقلاب فوریه لیبی هستند .

رییس دولت وفاق ملی لیبی روز شنبه گذشته هم با تاکید بر اینکه هیچ شریکی برای صلح ندارد متعهد شد که  اگر اقدامات جدی بین المللی صورت نگیرد به نقض آتش بس پاسخ می دهد.

لیبی در حالی نهمین سالگرد انقلاب 17 فوریه این کشور را که به سرنگونی رژیم دیکتاتوری معمر القذافی منجر شد جشن می گیرد که این کشور با تلاش های بین المللی و تحت نظارت سازمان ملل شاهد آتش بس شکننده ای میان طرف های درگیر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرابلس:سرویس های اطلاعاتی بیگانه درصدد ناکام گذاشتن انقلاب لیبی هستند

طرابلس:سرویس های اطلاعاتی بیگانه درصدد ناکام گذاشتن انقلاب لیبی هستند