مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:562020-02-18اجتماعي

توزیع پیک نوروزی در مدارس ممنوع است


به هیچ وجه پیک نوروزی نداریم و با توجه به دستاوردهای خوبی که در کتابخوانی و نوشتن داستان در سال گذشته داشتیم این روال همچنان برقرار است.

- ، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در این معاونت برگزار شد، با اشاره به اینکه ارتقای صلاحیت حرفه ای برای معلمان داشتیم، اظهار کرد: درصد معلمان تحت پوشش را به 32 درصد رساندیم و برنامه های درسی قرآن را به 342 هزار کلاس درس افزایش دادیم.

او ادامه داد: 3 میلیون و 409 هزار دانش آموز هم در طرح جابربن حیان تحت پوشش قرار دادیم علاوه بر آن در طرح بازی و یادگیری امسال تعداد کلای ها را به بیش از 6 هزار کلاس رساندیم.

حکیم زاده بیان کرد: باید به این سمت پیش رویم که در تمام کلای های درس و در هر فضایی بتوانیم، کلاس بازی را داشته باشیم بنابراین باید معلمان را آموزش دهیم.

معاون آموزش ابتدایی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای دوره پیش دبستانی اظهار کرد: موفق شدیم دو بخشنامه مهم را برای ساماندهی فرصت های قصه ای آموزشی برای پوشش دبستانی به مدارس ارسال کنیم که این موضوع به توسعه پیش دبستانی کمک می کند البته با توجه به تخصیص اعتبارات نگرانی هایی داریم.

حکیم زاده گفت: در مناطق روستایی به 56 درصد پوشش پیش دبستانی رسیدیم که رقمی قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع پیک نوروزی در مدارس ممنوع است

توزیع پیک نوروزی در مدارس ممنوع است