مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:062020-02-18اقتصادي

پروانه ساخت 3 دهک رایگان شد/تهاتر مصالح برای ارزان شدن مسکن ملی


وزیر راه و شهرسازی از صدور رایگان پروانه ساخت از سوی شهرداری ها برای دهک های 1 تا 3 متقاضی در طرح ملی مسکن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی امروز در حاشیه همایش طرح اقدام ملی مسکن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سه تفاهم نامه امروز با وزارت کشور، سازمان نظام مهندسی کشور و بازار تهاتر ایرانیان به امضا رسید، گفت: در تفاهم نامه ای که با نظام مهندسی منعقد شد، سعی کردیم تعرفه ها را برای دهک های یک تا 3 رایگان کنیم و برای دهک های دیگر تخفیفاتی را در نظر بگیریم.

وی افزود: نظام مهندسی کشور باید به لحاظ نقشه، معماری، سازه و تأسیسات ساختمانی نظارت و مراقبت های خود را افزایش دهد تا واحدهای مسکونی زیبایی در این حوزه ساخته شود.

تعرفه صدور پروانه ساخت طرح ملی مسکن دهک های 1 تا 3 رایگان شد اسلامی اظهار کرد: در تفاهم نامه ای که با وزارت کشور به امضا رسید، سعی شد برای دهک های یک تا 3 عوارض شهرداری ها رایگان شود و برای سایر دهک ها هم در پرداخت عوارض تخفیفاتی را در نظر گرفته می شود و سعی خواهیم کرد با همکاری شهرداری ها بتوانیم امور را در حوزه طرح اقدام ملی مسکن برای متقاضیان تسهیل کنیم.

وزیر راه و شهرسازی به انعقاد تفاهم نامه با بازار تهاتر ایرانیان هم اشاره کرد و گفت: نوع سوم تفاهم نامه مربوط به تهاتر مصالح ساختمانی بود تا بتوانند مصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه ساخت 3 دهک رایگان شد/تهاتر مصالح برای ارزان شدن مسکن ملی

پروانه ساخت 3 دهک رایگان شد/تهاتر مصالح برای ارزان شدن مسکن ملی