مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 13:352020-02-18اقتصادي

خواهرخواندگی همدان و تبریز تبادلات گردشگری دو شهر را توسعه می دهد


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: خواهرخواندگی همدان و تبریز تبادلات گردشگری و فرهنگی این دو شهر را توسعه می دهد.

- حسین قراباغی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به پیشنهاد کمیسیون اقتصادی شورا و طی رایزنی های صورت گرفته توسط شهرداران و رؤسای شوراهای کلان شهرهای تبریز و همدان و با نظر مساعد اعضا شورای هر دو شهر، همچنین با پیروی از اصول روابط دوستانه، بهره مندی از فرصت های ارزشمندی که در دو شهر وجود دارد و تقویت روابط شهروندی، پیمان خواهرخواندگی بین کهن شهرهای همدان و تبریز منعقد خواهد شد.

قراباغی افزود: ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف این دو شهر وجود دارد تا پس از انعقاد تفاهم خواهرخواندگی در راستای توسعه گردشگری، فرهنگی، اجتماعی؛ مدیریت شهری و سرمایه گذاری مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهار داشت: با عقد متن اولیه تفاهم خواهرخواندگی همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران و اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی کشورهای اسلامی ، تابوی خواهرخواندگی با شهرهای خارجی در سطح کشور شکسته شد و با اطمینان در تداوم آن با امضای خواهرخواندگی با کلان شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام ، شاهد توسعه و تعمیم روابط به منظور بهره مندی از ظرفیت های داخلی، منجر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهرخواندگی همدان و تبریز تبادلات گردشگری دو شهر را توسعه می دهد

خواهرخواندگی همدان و تبریز تبادلات گردشگری دو شهر را توسعه می دهد