مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 14:252020-02-18اقتصادي

وزارت نفت در سیل و زلزله خوزستان تمام توان خود را بسیج کرد


در پی وقوع سیل خوزستان و زلزله مسجدسلیمان وزارت نفت مردانه تمام بضاعت خود را برای دفاع از خوزستان بسیج کرد و شاید هیچ زمانی این چنین، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: در پی وقوع سیل خوزستان و زلزله مسجدسلیمان وزارت نفت مردانه تمام بضاعت خود را برای دفاع از خوزستان بسیج کرد و شاید هیچ زمانی این چنین، وزارت نفت در خدمت خوزستان نبود.

غلامرضا شریعتی در جلسه گزارش سیلاب خوزستان که با حضور وزیر نفت امروز 29 بهمن ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در طول مدتی که برای خدمت گذاری در خوزستان حضور پیدا کردم، رابطه مناسب و خوبی بین وزارت نفت و خوزستان بوده که قابل تقدیر است.

وی افزود: در ابتدای حضورم در خوزستان وزیر نفت به علت آتش سوزی پتروشیمی بوعلی در ماهشهر حضور داشت و با اختصاص 150 میلیارد تومان در مدت دو سال برای رفع زیرساخت های مناطق حاشیه اهواز موافقت کرد اما به علت مشکلاتی که در مسیر بوده که بعضا مشکلات از دستگاه های خوزستان بوده، این اعتبار کامل جذب نشده است.

شریعتی تصریح کرد: امکان نداشته است که موردی را به وزیر نفت ارجاع دهیم و وی به نوعی مشکل را حل نکند و به نحوی دستورات لازم را ندهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار خوزستان گفت: مجموعه نفت اصرار دارد برای بهتر شدن شرایط خوزستان تلاش کند که در این راستا به همراهی بالادستی نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نفت در سیل و زلزله خوزستان تمام توان خود را بسیج کرد

وزارت نفت در سیل و زلزله خوزستان تمام توان خود را بسیج کرد