مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:152020-02-18سياسي

ایجاد 2 هزار شغل در مراکز رشد یزد برای نخبگان


سید مجتبی حسینی پور در بازدید از مرکز رشد دانشگاه یزد افزود: حوزه علم و فناوری محدود به مراکز دانشگاهی و پرورش نیروی انسانی متخصص نیست، بلکه بهره مندی از نیروهای متخصص تربیت شده به عنوان سرمایه انسانی بی بدیل در مسیر رشد و توسعه، هدف غایی این حوزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد، وی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را مطالعه و طراحی مراکز رشد و حرکت به سمت تولید محصولات فناوری و دانش بنیان دانست.

وی اظهار داشت: چشم اندازهای توسعه ،استان را تبدیل به کانون برتر توسعه علمی و فن­آوری و پرورش دهنده­ نخبگان و صاحب­نظران در حوزه ­های عمومی و تخصصی کرده است.

وی همچنین دستیابی به توسعه و تولید مبتنی بر دانش و فناوری های نوین را ماموریت ویژه استان برای بخش علم و فناوری عنوان کرد.

همچنین 17 آذر ماه سال 1398، محمدمهدی لطفی رییس پارک علم و فناوری یزد با بیان اینکه این استان ، اصولا منطقه ای پهناور است ،به خبرنگاران گفته بود که این نهاد چشم و چراغ استان است .

وی افزود: این نهاد برای استقرار شرکت های نوآور و دانش بنیان با کمبود فضا روبروست و هم اکنون 100 شرکت متقاضی در نوبت پذیرش استقرار قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 2 هزار شغل در مراکز رشد یزد برای نخبگان

ایجاد 2 هزار شغل در مراکز رشد یزد برای نخبگان