مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 17:062020-02-18اقتصادي

وزارت نفت در سیل خوزستان با تمام وجود پای کار آمد


غلامرضا شریعتی عصر سه شنبه در جلسه بررسی اقدامات شرکت نفت در سیل فرودین خوزستان و زلزله مسجد سلیمان در استانداری خوزستان بیان کرد: به جرات می توان گفت در هیچ زمانی وزارت نفت را مانند سیل خوزستان در خدمت به این استان ندیدیم.

وی افزود : زمانی که عهده دار مسئولیت استانداری خوزستان شدم جریان حادثه آتش سوزی پتروشیمی ابوعلی در ماهشهر رخ داد که همان زمان با وزیر نفت دیداری داشتم و وی یک هزار و 500 میلیارد ریال برای اصلاح زیرساخت های مناطق حاشیه ای اهواز در مدت 2 سال اختصاص داد.

استاندار خوزستان ادامه داد: در سیل خوزستان شرکت نفت و شرکت های پتروشیمی کمک های خوبی داشتند لذا امیدوارم اقدامات زیرساختی بهتری در ماهشهر برای متوازن کردن منطقه صورت گیرد.

وی ادامه داد: شرکت مهندسی و توسعه نفت در سیل بهمن 97 در منطقه رُفیّع با امکانات کامل و با پذیرش مسوولیت به کمک ما آمد؛ در سیل فروردین 98 نیز شرکت مناطق نفتخیز جنوب، نفت اروندان و مهندسی نفت به طور کامل پای کار ایستاند و نگذاشتند با وجود سیل هزار ساله در کرخه و سیل چند صد ساله در دز، هیچکدام از زیرساخت های شهری تخریب شود؛ این امر تنها با گسیل امکاناتی که از سوی نفت و همچنین دستگاه های دیگر میسر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نفت در سیل خوزستان با تمام وجود پای کار آمد

وزارت نفت در سیل خوزستان با تمام وجود پای کار آمد