مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 08:362020-02-19سياسي

امنیت و آرامش شعبه های اخذ رای خط قرمز پلیس است


فرمانده انتظامی ایلام با تاکید بر آماده باش 100درصدی پلیس برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت:امنیت و آرامش شعبه های اخذ رای ، - خط قرمز پلیس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جمال موسوی ظهر چهارشنبه در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: از مدت ها قبل تمام برنامه ریزی ها برای حفظ امنیت و آرامش انتخابات اندیشیده شده و در چند روز آینده تا روز برگزاری انتخابات تمامی رده های پلیس در شهرستان ایلام در آماده باش کامل بسر می برند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شروع تبلیغات کاندیداها فعالیت گشت های پلیس در سطح شهرستان افزایش یافته است، تصریح کرد: در این ایام وظیفه پلیس حفظ آرامش مردم و پیشگیری از وقوع حوادث است.

سرهنگ موسوی به تدارک ویژه پلیس برای روز انتخابات اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در روز برگزاری انتخابات تمامی شعبه های اخذ رای در جای جای شهرستان ایلام تحت پوشش گشت های نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت.

وی امنیت و آرامش شعبه های اخذ رای را خط قرمز پلیس عنوان کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا در کنار سایر نهادها و سازمان های متولی برگزاری انتخابات زمینه انتخاباتی پرشور و آرام را فراهم آوریم.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از طرفداران کاندیداها خواست: ضمن رعایت قانون از به راه انداختن کاروان های خودرویی در سطح معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و آرامش شعبه های اخذ رای خط قرمز پلیس است

امنیت و آرامش شعبه های اخذ رای خط قرمز پلیس است