مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-19سياسي

برگزاری مرحله استانی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در اردیبهشت 99


سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی از برگزاری مرحله استانی نهمین دوره این مسابقات در نیمه اول اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

- ایسنا/مرکزی سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی از برگزاری مرحله استانی نهمین دوره این مسابقات در نیمه اول اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

مجتبی غلامی در جلسه هماهنگی برگزاری نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی که با حضور مدیران فرهنگی دانشگاه ها در جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، کمرنگ بودن فضای بحث و گفتگو در دانشگاه ها را از مشکلات موجود در فضای دانشگاهی عنوان کرد و افزود: گفتمان سازی در دانشگاه ها که از منویات مقام معظم رهبری است باید بر بستری مناسب شکل گرفته و در دانشگاه ها نهادینه شود.

وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی فرهنگی و دانشگاهی با رویکرد تحقق منویات رهبری و کمک به توسعه و رشد فضای بحث و گفتگو در دانشگاه ها به عرصه برگزاری مسابقات ملی مناظره ورود پیدا کرد.

وی گفت: این نهاد با کمک اساتید و هم اندیشی با اساتید دانشگاه ها و دانشجویان، آیین نامه داوری و کلیات برگزاری این مسابقات را تهیه و تدوین کرد و برگزاری این مسابقات از سال 1390 در دانشگاه های کشور آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله استانی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در اردیبهشت 99

برگزاری مرحله استانی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در اردیبهشت 99