مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 12:052020-02-19سياسي

مروری بر لیست های انتخاباتی در خراسان رضوی


در حالی که تا پایان مهلت قانونی تبلیغات کاندیداها و ارائه فهرست های انتخاباتی چند ساعت بیشتر باقی نمانده احزاب و تشکل های سیاسی استان آخرین تلاش های خود را برای تکمیل لیست های انتخاباتی شان به کار بسته اند.

- در ادامه ایسنا مروری داشته بر مهمترین لیست هایی که در یک هفته اخیر توسط جریان ها و گرایش های مختلف سیاسی برای 12 حوزه انتخابیه خراسان رضوی منتشر شده است؛ لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان رضوی از میان تشکل های سیاسی و فرهنگی، اجتماعی و فعالان حوزه و دانشگاه و معتمدین محلات و مساجد و حاشیه شهر مشهد که 1- به مبانی و ارزش های انقلاب پایبند 2-به قانون اساسی و اسلام و ولایت ملتزم 3- به تقوای دینی و سیاسی اشتهار 4- به جهت گیری گام دوم انقلاب معتقد 5- به همدلی، هماهنگی و وحدت نیروهای انقلاب معتقد و از فردگرایی و تک روی پرهیز می کنند مجمعی عمومی تشکیل داد.

این مجمع متشکل بر 360 نفره بود و در یک جلسه 10 ساعته ضمن شنیدن برنامه ها، توانمندی ها و دیدگاه ‎های نامزدهای دارای امتیاز بالا در زمینه مسائل کشور و مجلس به ارائه لیست اقدام کرد.

حوزه انتخابیه مشهد و کلات؛ 1-حجت الاسلام نصرالله پژمانفر 2-حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی 3-خانم فاطمه رحمانی 4- سید امیرحسین قاضی زاده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر لیست های انتخاباتی در خراسان رضوی

مروری بر لیست های انتخاباتی در خراسان رضوی