مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 13:062020-02-19اجتماعي

وعده های ناشدنی و تخریب هایی که جای ارائه برنامه را گرفت


همزمان با آغاز تبلیغات کاندیداها در بامداد پنجشنبه بیست و چهارم اسفند، به یکباره چهره شهرها و روستاهای استان سمنان تغییر و عکس ها و بنرهای بزرگ کاندیداها بر در و دیوار شهر خودنمایی کرد.

پوسترها در دیوارهای شهر، مکان های عمومی، پایه پل و بر تنه و شاخه های درختان خیابان ها نصب است و هر شهروندی نیز هنگام صبح برای خروج از منزل با تعداد بسیاری از کارت ها و تراکت های تبلیغاتی مواجه می شود که شب گذشته به حیات خانه اش انداخته شده یا روی برف پاک کن خودرویش قرار گرفته است.

هنوز سوالات مردم استان سمنان در خصوص هزینه های تبلیغاتی نامزدهای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی پاسخ داده نشد که وعده ها و شعارهای این افراد، علامت های تعجب بیشتری را در ذهن همگان ترسیم کرد.

رصد خبرنگاران ایرنا حاکیست، تبدیل وضعیت کارکنان دولت و اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی وعده ها و شعارهای انتخاباتی است که به وفور در اظهارنظرها و سخنرانی های نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در استان سمنان مشاهده می شود و شهروندان برایشان سوال پیش می آید، نماینده مجلس شورای اسلامی غیر از وظیفه قانونگذاری، مسولیت اجرایی نیز دارد یا خیر؟ از آنجایی که دخالت در انتخاب و انتصاب مدیران دستگاه‎ ها از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی کم سابقه نیست، شاید به همین خاطر نامزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های ناشدنی و تخریب هایی که جای ارائه برنامه را گرفت

وعده های ناشدنی و تخریب هایی که جای ارائه برنامه را گرفت