مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:452020-02-20سياسي

آرین منش: مشکلات نباید موجب قهر مردم با صندوق های رای شود


 مشکلات نباید موجب قهر مردم با صندوق های رای شود، زیرا راهکار حل مشکلات مردم قطعا با مجلس قوی میسر است.

- ایسنا/خراسان رضوی یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مشکلات نباید موجب قهر مردم با صندوق های رای شود، زیرا راهکار حل مشکلات مردم قطعا با مجلس قوی میسر است.

جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت حضور گسترده مردم پای صندوق های رای، اظهار کرد: انتخابات نماد بارز دموکراسی و مردم سالاری بوده، مشروعیت و مقولیت نظام به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مربوط می شود و در واقع مشارکت حداکثری تاییدی بر نظام اسلامی است، علاوه بر آن در عرصه های بین المللی و جامعه جهانی نیز میزان مشارکت مردم حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: در عرصه داخلی مجلسی که با مشارکت حداکثری تشکیل می شود، در واقع جمع بیشتری از مردم را نمایندگی می کند، زیرا مجلس عصاره ملت است، بنابراین هرچه میزان مشارکت مردم در صحنه انتخابات بیشتر باشد، مجلسی که تشکیل می شود از اقتدار و مشروعیت بیشتری برخوردار است و به طور کلی کمرنگ شدن انتخابات، جمهوریت نظام را زیر سوال می برد و با چالش مواجه می کند.

آرین منش افزود: هرچند با مشارکت حداقلی نیز مجلس شکل می گیرد، اما مجلسی که با مشارکت درصد کمی از مردم شکل بگیرد، قاعدتا همه مردم و سلایق را نمایندگی نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرین منش: مشکلات نباید موجب قهر مردم با صندوق های رای شود

آرین منش: مشکلات نباید موجب قهر مردم با صندوق های رای شود