مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 09:002020-02-20فرهنگي

اعطای گواهی درجه یک هنری به 4 هنرمند موسیقی سیستان و بلوچستان


شب موسیقی سیستان و بلوچستان با اجرای سه گروه موسیقی استان و اعطای گواهی درجه یک هنری به هنرمندان این استان در آخرین شب جشنواره موسیقی فجر در تالار سوره برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، در شب موسیقی سیتان و بلوچستان حبیب اله قادر آتشگر نوازنده دونلی و سرنا، برکت شکل زهی نوازنده قیچک، خداداد شکل زهی نوازنده قیچک و محمد نور محب زهی نوازنده و سازنده قیچک گواهی درجه یک هنری خود را از شورای ارزشیابی هنرمندان دریافت کردند.

گواهی درجه یک هنری بالاترین درجه هنری که توسط شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به هنرمندان اهدا می شود.

مدرک درجه یک هنری این هنرمندان استان سیستان و بلوچستان توسط محمد اله یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی، حمید قبادی مشاور اجرایی معاونت امور هنری، سیدمحمد طباطبایی دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان اعطا شد.

این در حالی بود که گروه هامون به سرپرستی حبیب الله قادر آتشگر از شهرستان زابل با لباس های محلی سفید و کت های مشکی آینه دوزی روی صحنه رفت و اجرا کرد.

محمد بخش محل زهی نوازنده رباب، ابراهیم براهوتی نوازنده تنبورک، علیم قادر آتشکر نوازنده قاشقک، امیر گرگیج نوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای گواهی درجه یک هنری به 4 هنرمند موسیقی سیستان و بلوچستان

اعطای گواهی درجه یک هنری به 4 هنرمند موسیقی سیستان و بلوچستان