مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 09:302020-02-20ورزشي

کاراته کاران کارگر قزوین نایب قهرمان کشور شدند


تیم کاراته بانوان کارگر استان در رقابت های قهرمانی کشور بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پایان مسابقات قهرمانی کاراته بانوان کارگر کشور، در بخش انفرادی، شبنم موسیوند در کمیته وزن منهای 61 کیلوگرم قهرمان شد و در بخش کاتا انفرادی هم نایب قهرمان شد، حدیثه غفوری دیگر کاراته کا استان هم در وزن منهای 68 کیلوگرم، نایب قهرمان شد، تیم استان بعد از فارس بر سکوی دوم ایستاد.

این مسابقات با حضور 23 ورزشکار از استان های یزد، فارس، قزوین، گیلان، تهران، مرکزی، سیستان و بلوچستان و کرمان در دو بخش کاتا انفرادی و کومیته انفرادی به میزبانی هیئت ورزش کارگری استان یزد برگزار شد.

دختران والیبالیست شهرداری قزوین در خانه شکست خوردند در ادامه رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور و در بازی هفته پنجم دور برگشت، دختران شهرداری قزوین برابر ذوب آهن اصفهان با نتیجه 3-0 شکست خورد.

این بازی در خانه والیبال بعثت قزوین برگزار شد.

دختران کاراته کا استان در لیگ کاراته وان خوش درخشیدند در پایان مرحله چهارم لیگ کاراته وان دختران، در رده سنی نونهالان آرنیکا سلیمانی نژاد در وزن منهای 40 کیلوگرم سوم شد، در وزن منهای 45 کیلوگرم هم زهرا محمدی و شیوا رحیمی اول و سوم شدند، در مجموع تیمی هم تیم استان در رده بندی تیمی سوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراته کاران کارگر قزوین نایب قهرمان کشور شدند

کاراته کاران کارگر قزوین نایب قهرمان کشور شدند