مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 12:302020-02-20سياسي

انتقاد «جین بیک اف» از تشدید بازی های سیاسی در آستانه انتخابات پارلمانی


رییس جمهور قرقیزستان از تشدید بازی های سیاسی در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور انتقاد کرد و گفت: در حال حاضر حفظ وحدت بین مردم و دولت بسیار مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، سارانبای جین بیک اف رییس جمهور قرقیزستان در پارلمان این کشور از تشدید برخی تهدیدات در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر حفظ وحدت بین مردم و دولت بسیار مهم است.

وی گفت: اختلافات مربوط به لزوم انجام اصلاح در قوانین انتخاباتی تشدید می شود و نمایندگان پارلمان و هموطنان می خواهند نظر رییس جمهور درباره این موضوع را بدانند.

جین بیک اف افزود: بسیاری از نمایندگان پارلمان فعلی طرفدار حفظ ارای حداقل برای ورود به پارلمان در سطح 9 درصد هستند و این بند در قوانین ثبت شده است.

رییس جمهور قرقیزستان تصریح کرد: قدرت های سیاسی دیگر این عامل را قبول ندارند و از لزوم کاهش ارای حداقلی برای ورود به پارلمان جدید تا هفت، پنج و حتی سه درصد خبر می دهند.

وی ادامه داد: طرفداران برگزاری انتخابات 9 درصدی خواهان تقویت ظرفیت های احزاب پارلمانی فعلی هستند اما این تصمیم چالش های خود دارد.

جین بیک اف خاطر نشان کرد: انتخابات پارلمانی قبلی با ارای حداقل هفت درصدی برگزار شد و طرفداران انتخابات پنج و سه درصدی تأکید بر حضور جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد «جین بیک اف» از تشدید بازی های سیاسی در آستانه انتخابات پارلمانی

انتقاد «جین بیک اف» از تشدید بازی های سیاسی در آستانه انتخابات پارلمانی