مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 04:052020-02-21پزشكي

خوراکی های طلایی برای جلوگیری از ابتلا به «کرونا»


مصرف عدس، زرشک، به، سیب، هویج، شلغم، عسل، سیر، پیاز و دمنوش های گل گاوزبان، مرزنجوش، بابونه و پرسیاوشان در پیشگیری از ابتلا به کرونا بسیار مفید است.

- علیرضا یارقلی متخصص طب سنتی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، درباره مهم ترین اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا ، اظهار داشت: برای جلوگیری از سرایت این ویروس استفاده از ماسک، شستن مرتب دست ها، رعایت بهداشت به ویژه بهداشت جمعی مانند پرهیز از روبوسی کردن و دست دادن از جمله موارد مهم پیشگیرانه است.

وی با بیان اینکه گوشی تلفن همراه و دستگیره پله های خانه و اتوبوس های حمل و نقل عمومی از مراکز عمده آلودگی هستند، گفت: افرادی که سیستم ایمنی و ریه های بیمار و ضعیف دارند، بیشتر در معرض ابتلا به کرونا هستند.

باید با این بیماری مانند تمام بیماری های ویروسی دیگر برخورد کنیم و البته شدت بیماری کرونا کمی بیشتر است.

یارقلی با اشاره به مهم ترین مواد غذایی مؤثر در پیشگیری از کرونا، خاطرنشان کرد: مصرف عدس، زرشک، به، سیب، هویج، شلغم، عسل و عناب بسیار مفید است.

این متخصص طب سنتی با اشاره به مصرف دمنوش های گل گاوزبان، مرزنجوش، بابونه و پرسیاوشان به عنوان دمنوش های مؤثر در پیشگیری از ابتلا به کرونا، یادآور شد: مصرف سیاه دانه همراه با عسل یا استفاده از روغن آن در داخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوراکی های طلایی برای جلوگیری از ابتلا به «کرونا»

خوراکی های طلایی برای جلوگیری از ابتلا به «کرونا»