مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 08:452020-02-21سياسي

پوشش 100 درصدی زیر ساخت های ارتباطات در شعب اخذ رأی گیلان


مسئول کمیته فناروی اطلاعات ستاد انتخابات گیلان با اشاره به بهره گیری از دو هزار و 560 دستگاه احراز هویت الکترونیکی، از پوشش 100 درصد زیر ساخت های ارتباطات در شعب اخذ رأی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید زاهدی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اینکه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کمیته مهم و حیاتی در پیشبرد برنامه ها در راستای انتخابات الکترونیک است، اظهار کرد: در این انتخابات تنها عملیات رأی گیری به صورت غیر الکترونیکی است.

وی با بیان اینکه سامانه جامع انتخابات تمام فرآیند ثبت نام و احراز هویت به صورت الکترونیکی است، افزود: پیگیری های لازم برای استفاده از دستگاه های مکانیزه انجام شده است.

زاهدی در ادامه با اشاره به اینکه بهره گیری از دستگاه های الکترونیکی برای سرعت و سلامت انتخابات است، گفت: در این دوره تمام 2 هزار و 560 شعبه اخذ رأی به سامانه های الکترونیکی مجهز شده اند.

وی با بیان اینکه حدود 500 دستگاه احراز هویت الکترونیکی پشتیبان نیز برای استان پیش بینی شده تا در صورت بروز مشکل از آنها بهره گیری شود، ادامه داد: برای حفظ سلامت و امنیت اطلاعات انتخابات و شهروندان و عدم اطمینان کامل به اینترنت از شبکه اختصاصی امن وزارت کشور استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 100 درصدی زیر ساخت های ارتباطات در شعب اخذ رأی گیلان

پوشش 100 درصدی زیر ساخت های ارتباطات در شعب اخذ رأی گیلان