مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-21سياسي

مردم رای دهی را به ساعات پایانی موکول نکنند


حسین حسن نژاد روز جمعه با حضور در فرمانداری قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران ، افزود: باتوجه به هماهنگی های خوب و مطلوبی که بین هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت در سطح استان مازندران و شهرستان ها مهیا شده است ما هم اکنون بهترین شرایط را برای برگزاری انتخابات مجلس داریم.

وی با اعلام اینکه تاکنون در شعب اخذ رای با هیچ گونه مشکلی مواجه نشده ایم، گفت: تمام شعبات اخذ رای به موقع فعالیت اخذ آراء خود را آغاز کرده اند و هم اکنون هم شرایط در کل استان مطلوب است.

رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران تعداد شعب اخذ رای را سه هزار و 80 شعبه اعلام کرد و افزود: خوشبختانه براساس اطلاعات به دست آمدده به تناسب ساعت های اولیه تاکنون شاهد مشارکت خوبی از سوی مردم بوده ایم و این موضوع هم نوید دهنده مشارکت فعالانه مردم در سطح استان خواهد بود .

حسن نژاد با بیان اینکه از مردم مازندران می خواهم تا رای دهی را به ساعت های پایانی موکول نکنند، گفت: مردم در ساعت های باقی مانده حتما در پای صندوق های رای حضور به عمل آورند ، نیروهای شعب اخذ رای ما با تجربه ، امادگی و آموزش هایی که دیده اند این آمادگی را برای کسب آراء مردم دارند.

وی در خصوص تمدید انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، گفت: پیش بینی می کنیم تا در این انتخابات شاهد حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم رای دهی را به ساعات پایانی موکول نکنند

مردم رای دهی را به ساعات پایانی موکول نکنند