مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:462020-02-21سياسي

نمایندگان منتخب باید خود را وقف خدمت به مردم کنند


حجت الاسلام جواد فاطمی نسب درخطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: خدمت به مردم یکی از راه های درامان ماندن از عذاب الهی در روز قیامت است از این رو کسانی که در انتخابات موفق شده و توفیق خدمتگزاری به مردم را کسب می کنند باید شکرگزار این نعمت باشند.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتخابات را یک جشن ملی عنوان کردند از این رو همه وظیفه داریم در این رویداد و جشن بزرگ شرکت کنیم و باعث یاس دشمن شویم.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام امام زمانی (عج) است و ما وظیفه داریم که این نظام اسلامی را تا ظهور حضرت حجت (عج) حفظ کرده و از آن حراست و پاسداری کنیم.

فاطمی نسب اضافه کرد: امروز راه تقویت این کشور برگزاری یک انتخابات قوی و درست است و در این رابطه رهبر معظم انقلاب می فرمایند که انتخاب ما اگر یک انتخاب قوی باشد به نظر می رسد همه مشکلات اقتصادی، فرهنگی، تفویت علمی و پیشرفت به تدریج حل شود.

وی گفت: انتخاب قوی و درست باعث تشکیل یک مجلس قوی می شود و یک مجلس قوی به معنای ایرانی قوی وقدرتمند است.

131 هزار تن در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، واجد شرایط رای برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان منتخب باید خود را وقف خدمت به مردم کنند

نمایندگان منتخب باید خود را وقف خدمت به مردم کنند