مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 14:402020-02-21سياسي

تخلف انتخاباتی از سوی کارکنان دولت گزارش نشده است


دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان همدان گفت: تخلف انتخاباتی از سوی کارکنان دولت گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، احسان شهابی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هیأت بازرسی وظیفه پیشگیری از وقوع تخلفات را بر عهده دارند اظهار کرد: تنها هیأت بازرسی و هیأت نظارت وظیفه نظارت بر انتخابات را عهده دار هستند.

وی با اشاره به اینکه تخلفات داوطلبان و کارکنان دستگاه های اجرایی را رصد می کنیم افزود: هیچ تخلفی از سوی کارکنان دولت در انتخابات صورت نگرفته و اگر موردی بوده با یک تذکر برطرف شده است.

دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان همدان با بیان اینکه تعداد محدودی تخلفات مربوط به تبلیغات زودهنگام صورت گرفته است تصریح کرد: در مجموع 19 تخلف گزارش شد و تنها 9 مورد مستندات داشت.

وی همدان را یکی از برترین استان ها در زمینه کمترین تخلف انتخاباتی داوطلبان و کارکنان دولت عنوان کرد و با بیان اینکه در سطح شهرستان همدان چهار بازرس داشتیم ادامه داد: در شهرستان ملایر دو نفر و در سایر شهرستان ها یک نفر بازرس ویژه انتخاب شدند.

شهابی با اشاره به اینکه در یک یا دو شهرستان گزارش خرید و فروش رأی به ما داده شده بود خاطرنشان کرد: بازرسان اعزام شدند و مشخص شد که این گزارش ها کذب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف انتخاباتی از سوی کارکنان دولت گزارش نشده است

تخلف انتخاباتی از سوی کارکنان دولت گزارش نشده است