مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 19:162020-02-21ورزشي

حضور ورزشکاران خراسان رضوی در انتخابات


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی شامگاه جمعه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: جوانان از ابتدای انقلاب تاکنون در همه زمینه ها پای ثابت قدم برنامه ها بوده و هستند.

فرزاد فتاحی افزود: جوانان در همه عرصه ها از دفاع مقدس، میادین ورزشی و یا عرصه هایی چون انتخابات حضور موثر و تاثیرگذار خود را نشان داده اند و انتخابات امروز با حضور مناسب جوانان همراه بود که امیدواریم این حضور با انتخابهای خوبی همراه شود و افرادی متعهد، وفادار و خدمتگزار به نظام و مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: پیش از این هم مردم و جوانان در انتخابات گذشته و امسال در راهپیمایی 22 بهمن و تشییع پیکر شهید سلیمانی علاقه مندی خود را به وطن و نظام نشان دادند و امروز هم با حضور در انتخابات بر آن صحه گذاشتند.

دبیر هیات کشتی خراسان رضوی هم در این خصوص گفت: مجلس کارآمد و قوی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات به دست می آید و لازمه چنین مجلسی حضور حداکثری در انتخابات است.

امیر وظیفه دان با بیان اینکه برگزاری پرشور و حضور همگانی مردم در پای صندوق رای امنیت کشور ما را تضمین می کند افزود: پشتوانه مردمی کشور باعث ترس دشمن می شود و اقتدار مردم و نظام را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ورزشکاران خراسان رضوی در انتخابات

حضور ورزشکاران خراسان رضوی در انتخابات