مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 19:552020-02-21سياسي

قصرشیرین، گیلانغرب و سنقر بیشتر از 60 درصد مشارکت در انتخابات داشتند


محمدابراهیم الهی تبار جمعه شب در ستاد انتخابات کرمانشاه که در استانداری دایر است، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: براساس آماری که تاکنون در سامانه جامع انتخابات به ثبت رسیده است این شهرستان ها بیشترین میزان مشارکت را داشتند و براساس تصمیم ستاد انتخابات کشور آمار میزان مشارکت توسط وزارت کشور اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه 47 درصد رای دهندگان کرمانشاه تا این لحظه زنان و 52 درصد مردان بودند عنوان کرد: گروه سنی 25 تا 35 سال بیشترین مشارکت را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه داشتند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در رابطه با تمدید زمان اخذ رای تا ساعت 23 گفت: براساس تصمیم ستاد انتخابات کشور شعبی که مراجعه کننده نداشتند و ساعت 22 کار اخذ رای را به پایان رساندند،شمارش آرا را شروع کردند.

الهی تبار عنوان کرد: دیگر شعب اخذ رای نیز از ساعت 23 درهای خود را به روی مراجعه کنندگان می بندند و از افراد حاضر و شعب رای گیری می کند؛ در نهایت از ساعت 24 سامانه جامع انتخابات برای ثبت رای غیرفعال خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس قانون پس از اتمام رای گیری شمارش آرا در شعب اخذ رای آغاز می شود و نتایج به فرمانداری ها و بخشداری ها اعلام خواهد شد که در نهایت فرمانداری ها نتایج را به فرمانداری های مرکز حوزه انتخابیه اعلام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصرشیرین، گیلانغرب و سنقر بیشتر از 60 درصد مشارکت در انتخابات داشتند

قصرشیرین، گیلانغرب و سنقر بیشتر از 60 درصد مشارکت در انتخابات داشتند