مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:202020-02-22اقتصادي

نشست هفتگی دولت سوریه در استان حلب


هیات دولت سوریه برای تصویب برنامه های توسعه اقتصادی و خدماتی در مناطق آزاد شده، نشست هفتگی خود را در شهر تازه آزاد شده حلب برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سانا، اعضای یک هیات از دولت سوریه به ریاست عماد خمیس، نخست وزیر این کشور به منظور تصویب برنامه های مربوط به توسعه اقتصادی و خدماتی برای مناطق آزاد شده از لوث تروریسم و پیگیری اجرای طرح های کنونی دولت و همچنین برگزاری نشست هفتگی کابینه، از استان حلب بازدید کردند.

تیم دولت سوریه شامگاه جمعه همزمان با فعالیت های صنعتی و تجاری، نشست خود را در حلب برگزار کرد.

در همین راستا، محمد سامر الخلیل، وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه در حاشیه نشست اعضای دولت در حلب اظهار کرد، اعضای دولت همزمان با فعالیت های اقتصادی در حلب به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای ازسرگیری روند تولید، در حال انجام دیدارهایی هستند.

وی افزود: امروز توجه دولت بعد از آزادسازی کامل حلب که به عنوان پایتخت اقتصادی سوریه شناخته می شود، بر این استان متمرکز است.

الخلیل در ادامه تصریح کرد: حلب نه تنها پایتخت صنعتی، بلکه پایتخت تجاری سوریه است، چراکه دارای یک اتاق بازرگانی قدیمی است که بزرگ ترین اتاق بازرگانی در منطقه مدیترانه شرقی است و از سال 1885 تا کنون به طور مداوم در حال فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هفتگی دولت سوریه در استان حلب

نشست هفتگی دولت سوریه در استان حلب