مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 09:052020-02-22سياسي

جمع آوری معتادان متجاهر در آستانه نوروز


علی شمشیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه موضوع جمع ‎ آوری معتادان متجاهر بخصوص تا قبل از ایام نوروز پیگیری می شود، اظهار داشت: طرح جمع آوری معتادین متجاهر و ساماندهی آنها باید تا قبل از آغاز این ایام اجرا شده تا رفاه حال شهروندان در ایام تعطیلات فراهم شود.

وی با بیان اینکه این روزها بحث پاکسازی با جدیت بیشتری نسبت به سایر ایام پیگیری می شود، افزود: مجموع این اقدامات باعث می شود که در هنگام سفرهای نوروزی استان چهره بدی نداشته باشد.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با بیان اینکه معتادان متجاهر در مراکزی که برای آنها در نظر گرفته شده ساماندهی می شوند، عنوان کرد: تلاش ما بر این است که استان در ایام نوروز از معتادین متجاهر پاکسازی شوند.

این مسئول گفت: با توجه به لزوم اهمیت کاهش این معضل در جامعه باید موضوع پیشگیری و مبارزه با اعتیاد را از بین خانواده ها شروع کنیم و با پشتیبانی از خانواده های آسیب دیده نیز در امر مبارزه با اعتیاد پیشگام باشیم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما از دستگاه های اجرایی استان این است که در امر بازآفرینی و اجرای این طرح تلاش زیادی داشته باشند و مقابله با اعتیاد را به عنوان یک وظیفه همگانی در جامعه ترویج و توسعه دهند که این موضوع برای ما مهم و حیاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری معتادان متجاهر در آستانه نوروز

جمع آوری معتادان متجاهر در آستانه نوروز