مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 09:102020-02-22سياسي

تولیت آستان قدس: امنیت ایران، عراق و کشورهای منطقه مرهون دلاوری‎های مدافعان حرم است


اگر دلاوری های شهدای مدافع حرم نبود، بدون شک داعش اکنون در همه جا حضور داشت بی شک امنیت ایران، عراق و کشورهای منطقه مرهون دلاوری های مدافعان حرم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، با حضور در منزل شهید مدافع حرم اسماعیل رضایی، در دیدار با خانواده این شهید والامقام اظهار کرد: خداوند شما را با اولیاء الله محشور کند، باید به شما تبریک بگویم چراکه فرزندتان را در راه اسلام و مکتب اهل بیت(ع) فدا کردید؛ بدون شک شهدای شما امتداد شهدای کربلا هستند.

همان راهی که حضرت اباعبدلله الحسین(ع) فرزندان، برادران و یاران عزیزش را در همان راه داد.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه انشاءالله بتوانیم راه مقاومت در برابر استکبار و صهیونیست را ادامه بدهیم، گفت: شهدا در رضوان الهی در کنار اولیاء و ائمه اطهار(ع) قرار دارند.

وی گفت: به لحاظ عاطفی از شهادت عزیزان مان متاثر می شویم همانطور که اباعبدلله الحسین(ع) عزادار شهادت فرزندان و یاران خود شد اما این صبر زمانی اجر دارد که با وجود این حس عاطفی، راضی به رضای خداوند باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین مروی افزود: انشاءالله مشمول شفاعت این شهیدان والامقام باشیم و بتوانیم ادامه دهنده راه شان باشیم؛ هر میزان این شهدای عزیز و خانواده های ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت آستان قدس: امنیت ایران، عراق و کشورهای منطقه مرهون دلاوری‎های مدافعان حرم است

تولیت آستان قدس: امنیت ایران، عراق و کشورهای منطقه مرهون دلاوری‎های مدافعان حرم است