مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 11:562020-02-22ورزشي

تیم فوتبال داماش بدون تمرین به مصاف صدرنشین لیگ می رود


مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلانیان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: پس از بازی داماش و نود ارومیه، بازیکنان داماش به دلیل مشکلات مالی در تمرینات حضور نیافتند و این تیم بدون انجام تمرین رو در روی تیم مس رفسنجان قرار خواهد گرفت.

میثم محبوب افزود: تیمهای فوتبال داماش و مس رفسنجان در هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور جام آزادگان عصر روز یکشنبه (فردا) در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت.

وی ادامه داد: البته تیم داماش در این دیدار میزبان است و امیدواریم که از این فرصت میزبانی استفاده مناسبی را برده و با حمایت طرفداران خود بتوانیم برابر تیم قدرتمند و مدعی مس رفسنجان نتیجه مطلوبی را نیز کسب کنیم.

وی بیان کرد: البته این در حالی است که شرایط تیم داماش مناسب نیست اما همانند بازی گذشته خانگی که توانستیم برابر حریف قدرتمندی به پیروزی دست یابیم، این امیدواری را داریم که در این دیدار خانگی نیز برابر تیم مس رفسنجان پیروز شویم تا همچنان در میانه جدول رده بندی قرار گیریم.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلانیان اضافه کرد: آرمین منفرد دوست بازیکن داماش به دلیل محرومیت در دیدار برابر تیم مس رفسنجان غایب است و همچنین جابر نصیری ، سینا شاه عباسی، میثم میرپسندیده و میلاد صفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتبال داماش بدون تمرین به مصاف صدرنشین لیگ می رود

تیم فوتبال داماش بدون تمرین به مصاف صدرنشین لیگ می رود